Компанії Tesla і SolarCity до кінця 2016 року випустять нове покриття для будинків з уже вбудованими в них сонячними батареями.

Сам Ілон Маск називає розробку сонячних дахів «важливою частиною переходу до нової продуктової стратегії». «Це вже не сторонній предмет на даху, це і є дах», - резюмує підприємець. Керівництво SolarCity бачить великі перспективи для розвитку ринку. Тільки в США щорічно встановлюють близько 5 млн. нових дахів. За даними компанії, поки мешканці відмовляються від сонячних батарей,
щоб не знімати їх кожен раз при ремонті або заміні покриття.
Подібний проект вже закрили через низьку ефективність. Примітно, що про новий продукт оголосили незабаром, після закриття проекту Powerhouse Solar System 2.0 компанії Dow Chemical. Корпорація запустила виробництво «сонячних дахів» у 2011 році під схожими гаслами інновацій, але так і не змогла знайти ринок збуту. Головна причина провалу - низька ефективність вбудованих фотоелектричними модулів (BIPV) в порівнянні з традиційними батареями, які встановлюють поверх огороджувальних конструкцій. Можливо, корпорація Маска придумала нову технологію або представить іншу фінансову стратегію з просування проекту. Подробиці поки не повідомляють.
Подібний проект вже закрили через низьку ефективність. Примітно, що про новий продукт оголосили незабаром, після закриття проекту Powerhouse Solar System 2.0 компанії Dow Chemical. Корпорація запустила виробництво «сонячних дахів» у 2011 році під схожими гаслами інновацій, але так і не змогла знайти ринок збуту. Головна причина провалу - низька ефективність вбудованих фотоелектричними модулів (BIPV) в порівнянні з традиційними батареями, які встановлюють поверх огороджувальних конструкцій. Можливо, корпорація Маска придумала нову технологію або представить іншу фінансову стратегію з просування проекту. Подробиці поки не повідомляють.
Немає коментарів:
Дописати коментар